Jagt på korevlerne

Højby-Vig Jagtforening og Odden Jagtforening har i fællesskab lejet jagten på Korevlerne.

Der skal ved hver jagt være en jagtleder fra én af foreningerne til stede.

Der er jagt på Korevlerne 6 dage pr. år og der må drives trækjagt på ænder og gæs, i morgen og aftentræk. Man skal tilmeldes sig til hver jagt til jagtlederen.

Jagtleder af Korevlerne
Claus Nielsen, mobil tlf.: 2344 3566

Mødetider til jagter på korevlerne 2020/2021

• Onsdag 2/9 morgen 04:09 – 09:00 og aften 19:45 – 21:35
  • Onsdag 30/9 morgen 05:44 – 09:00 og aften 18:45 – 20:39
  • Onsdag 28/10 morgen 05:47 – 09:00 og aften 16:15 – 18:27
  • Onsdag 25/11 morgen 07:49 – 10:00 og aften 15:15 – 18:09
  • Onsdag 30/12 morgen 07:29 – 10:00 og aften 15:15 – 18:11
  • Onsdag 27/1 morgen 06:48 – 10:00 og aften 16:00 – 18:07

OBS: Mødetid er 15 min. før på p-pladsen Ellinge Skovvej, 4573 Højby. Som jæger skal du være tilknyttede en apporterende jagt hund og MAX 4 Jæger pr hund. Tilmelding skal ske pr. SMS dagen før jagten afholdes og der skal anføres navn og forening samt hvilken hund/føre du er tilknyttet.

Ligeledes skal der sendes sms med antal skud og faldet vildt samt art, senest dagen efter jagten (grundet der ligger en del arbejde i at holde styr på skud og vildt til reporter til kommunen).Man kan ikke deltage i næste jagter på korevlerne hvis der ikke er indrapporteret skud og vildt samt art.

Krybskytteri vil blive politianmeldt.

Kontakt info

Højby-Vig jagtforening
Trundholmvejen 9
Ellinge Lyng
4573 Højby

Om os

I 2007 blev Højby sogn jagtforening og Vig jagtforening lagt sammen, og kom så til at hedde Højby-Vig jagtforening. Højby-Vig jagtforening tæller ca. 230 medlemmer, hvor af en del kommer helt fra København, der ligesom vi andre, ser en hyggelig skydebane, med et godt sammenhold, hvor man føler sig velkommen.