Firmaskydning

Højby-Vig jagtforening invitere til Sponsor- og firmaskydning

Vil du gerne opleve en dejlig dag på Højby-Vig jagtforenings skydebane, med spisning, så kontakt Felex Pedersen og hør mere.

Hvert firma kan tilmelde et eller flere hold, bestående af tre personer pr. hold. De skal så skyde 4×5 lerduer. Har man ikke mulighed for at stille tre mand, kan klubben tildele de personer der må mangle.

Vi sørger for patroner/lerduer/gevær/høreværn m.m. Der vil ligeledes være instruktør på skydebanen, så alle regler overholdes. Dato for arrangementet aftales med Felex Pedersen, tlf. 28723686 eller på mail felexpedersen69@gmail.com.

Pris pr. hold Kr. 600,-. Inkluderet i prisen er spisning og én genstand pr. deltager (Vin/øl eller vand), plus skydning. Derudover kan øl og vand købes i klubhuset.

Forbehold: Ved mindre end 6 tilmeldte hold, forbeholder Højby-Vig jagtforening sig ret til at aflyse. Aflysning sker skriftligt til de tilmeldte hold.

Med venlig hilsen Højby-Vig jagtforenings sponsorudvalg

Felex Pedersen, tlf.: 28723686, mail: Felex Pedersen
Brian Hansen, tlf.: 28205795, mail: Brian Hansen

Kontakt info

Højby-Vig jagtforening
Trundholmvejen 9
Ellinge Lyng
4573 Højby

Om os

I 2007 blev Højby sogn jagtforening og Vig jagtforening lagt sammen, og kom så til at hedde Højby-Vig jagtforening. Højby-Vig jagtforening tæller ca. 230 medlemmer, hvor af en del kommer helt fra København, der ligesom vi andre, ser en hyggelig skydebane, med et godt sammenhold, hvor man føler sig velkommen.

Følg os på Facebook