Firmaskydning

Højby-Vig jagtforening invitere til Sponsor- og firmaskydning

Vil du gerne opleve en dejlig dag på Højby-Vig jagtforenings skydebane, med spisning, så kontakt formand Felex Pedersen og hør mere.

Hvert firma kan tilmelde et eller flere hold, bestående af tre personer pr. hold. De skal så skyde 4x5 lerduer. Har man ikke mulighed for at stille tre mand, kan klubben tildele de personer der må mangle.

Vi sørger for patroner/lerduer/gevær/høreværn m.m. Der vil ligeledes være instruktør på skydebanen, så alle regler overholdes. Dato for arrangementet aftales med formand Felex Pedersen, tlf. 28723686 eller på mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Pris pr. hold Kr. 600,-. Inkluderet i prisen er spisning og én genstand pr. deltager ”Vin/øl eller vand”, plus skydning. Der udover kan øl og vand købes i klubhuset.

Forbehold: Ved mindre end 6 tilmeldte hold, forbeholder Højby-Vig jagtforening sig ret til aflysning. Aflysning sker skriftligt til de tilmeldte hold.

Højby-Vig jagtforenings sponsorudvalg

Brian Hansen, tlf.: 28205795, mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Søg på siden

DJ logo new